Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Geen informatie gehad vooraf, ik betaalde mijn eerste stop via Parkmobiel.

sad Niet opgelost
ymme

Mijn klacht is: dat als ik opnieuw in dezelfde zone wil parkeren jullie dat niet tolereren.
Ik heb vandaag kort, ik schat 15 min. op het Gelderlandplein geparkeerd, daarna geprobeerd betaald te parkeren verderop in de A.J. Ernststraat.
Ik ben daardoor verrast.
Ik heb contact gehad via de paal met een medewerker, die meldde mij dat ik 2 uur moest wachten voordat ik in dezelfde zone kan parkeren.
Willen jullie hierop jullie beleid op aanpassen?

Niet alleen voor mij, maar voor een ieder dit dit overkomt.
Svp het mogelijk maken dat dit wel mogelijk wordt om binnen 2 uur te kunnen parkeren in dezelfde parkeerzone.

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Klooster,

De gemeente heeft op bepaalde locaties een parkeerduurbeperking ingesteld. Na het toegestane maximaal aantal geparkeerde uren (of uur) moet het voertuig worden verwijderd.
    Helaas bleken veel parkeerders hierna toch parkeerrecht bij te kopen bij de parkeerautomaat of via hun belprovider (via de mobiele telefoon betalen voor het parkeren). Om dit tegen te gaan heeft de gemeente maatregelen genomen en is het niet meer mogelijk om bijvoorbeeld binnen 2 uur na de maximaal toegestane parkeertijd nogmaals parkeerrecht te kopen. Dit geldt helaas ook als u korter dan de maximale toegestane parkeertijd parkeert. Dit wordt ook op de website van de gemeente vermeld (zie hiervoor de link https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/?caseid=%7BF7B1A029-9754-46A7-A00E-1258D3C086F6%7D.

Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer binnen twee uur niet opnieuw parkeerrecht kan worden gekocht In het enkele geval dat men korter dan de maximale toegestane parkeertijd heeft geparkeerd.
    Wij danken u voor uw suggestie. Niet alle verzoeken voor een wijziging worden uitgevoerd aangezien de gemeente naar meerdere factoren kijkt. Het kan echter nooit kwaad wanneer de gemeente nagaat of een en ander kan of dient te worden aangepast

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

ymme
Geen oplossing voor mijn probleem. Wat is het alternatief? Ik ben mantelzorger van iemand waarmee ik ook boodschappen moet doen in dezelfde zone. Dat is niet mogelijk in dezelfde parkeerzone. Ik moet dus uitwijken naar een andere zone. Wat een gedoe.

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?