Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Geen reactie na invullen contractformulier...

Goedendag,

Op 13 oktober 2015 heb ik het contactformulier op jullie website ingevuld:

Tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen. Binnen welke tijd kan ik een reactie terug verwachten? Ik probeer het maar op deze manier, want blijkbaar heeft het invullen van het contactformulier op de website van Cition weinig zin. Of is het bij Cition normaal dat er pas na een maand gereageerd wordt?

Met vriendelijke groet

Graag een reactie na het invullen van het contactformulier. Een reactietijd van langer dan een maand vind ik persoonlijk niet zo netjes.

Geachte heer Bruins,

Cition tracht de ontvangen mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Helaas is (door de vele e-mails) het niet altijd mogelijk om dezelfde dag nog te reageren en kan dit soms (afhankelijk van de ontvangen hoeveelheid) enige dagen duren. Het is uiteraard niet de bedoeling dat men een maand moet wachten op beantwoording van een mail. Wij hebben de betreffende mail kunnen traceren en deze blijkt inderdaad, om onduidelijke redenen, nog niet te zijn beantwoord. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Aan de betreffende afdeling is verzocht om binnen twee dagen alsnog te reageren op uw mail.

Maarten
    Inmiddels is het ruim twee dagen later, maar ik heb nog niets vernomen, zoals er hier beloofd is...
    Geachte heer Bruins,

Uit onze gegevens blijkt dat Cition (per mail) op 23/11/2015 alsnog op uw mail heeft gereageerd en op 27/11/2015 een brief naar u heeft opgestuurd (kenmerk 20151125/05).

Correctie.

Het blijkt dat de per mail door ons verstuurde reactie per abuis naar een verkeerde e-mail adres is gestuurd, wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
    Voor de volledigheid sturen wij deze alsnog (per mail) naar u op. De per brief verstuurde reactie is wel naar het juiste adres verstuurd.

Maarten
    Op 10-10-2015 heb ik de uitspraak ontvangen (bezwaarschrift). Op 13-10-2015 heb ik direct contact met jullie opgenomen. Nu rond 03-12-2015!! heb ik uiteindelijk een reactie ontvangen.

In die reactie staat onder andere:

"Wanneer u het niet eens is met de uitspraak op een bezwaarschrift, kan daartegen binnen zes weken in beroep worden gegaan."

Op die manier kunnen jullie natuurlijk bewust een late reactie geven indien jullie dit willen vermijden.
    Maarten
    Het is alleen mogelijk op deze website om een reactie te tikken van maximaal 500 karakters. Bij deze dus de rest van mijn reactie. Ik heb een reactie terug gegeven n.a.v. van jullie laatste reactie met sommige openstaande vragen. Mocht dit op tijd worden afgehandeld, zal ik het topic sluiten op klachtenkompas.nl.
    Geachte heer Bruins,

Op 10/10/2015 is de uitspraak op uw bezwaarschrift door Cition verstuurd. U heeft hierop vervolgens op 13/10/2015 per e-mail gereageerd. Op genoemde e-mail is helaas door Cition vrij laat gereageerd (zie uitleg vorige reacties), hiervoor nogmaals onze excuses. Echter, in de uitspraak (welke u tijdig heeft ontvangen) wordt duidelijk vermeld waar, op welke wijze en binnen welk termijn in beroep kan worden gegaan indien u het niet eens bent met de uitspraak.

Maarten
    Het punt is dat er wel gereageerd is op het bezwaarschrift door jullie, maar niet alle vragen werden beantwoord. Vandaar dat ik niet direct in beroep kon gaan. Nu kwamen jullie ook weer met een reactie als: sorry voor de erg late reactie (bijna 2 maanden erna) en dan met de reactie erbij: als je het er niet mee eens bent, moet je binnen 6 weken in beroep gaan. 1/3
    Maarten
    Als jullie zelf eerst nadenken bij het geven van een reactie, kunnen jullie ook al bedenken dat ik niets aan zo'n reactie heb, omdat die tijd al vertreken is door jullie fout en late reactie, waar jullie nota bene excuses voor aanbieden. Kortom, jullie bieden excuses voor iets aan, maar voor de consequenties die jullie fout heeft, geven jullie niet thuis. 2/3
    Maarten
    Ik heb onlangs weer contact met jullie opgenomen en ik wacht nu dus op een reactie van jullie kant. Hopelijk krijg ik dit keer wel binnen een normale tijd een reactie terug. Afhankelijk daarvan zal ik de klacht op klachtenkompas wel / niet sluiten. 3/3
    Maarten
    Geen reactie ontvangen, waardoor ik nu niet meer in beroep kan gaan.

Maarten

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?