Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Gemeente negeert recht om kort te laden en lossen, zoals op hun eigen website staat aangegeven.

sad Niet opgelost
Geronimo123

Ik werk voor een dierenhotel en moet bekeuringen zelf betalen. Thuis afhalen en brengen van dieren is onderdeel van mijn werk. Op de site van de gemeente Amsterdam staat aangegeven, dat laden en lossen is toegestaan in betaald parkeren gebied. Echter bij indienen van bezwaar werd dit zonder uitleg afgewezen. De gemeente negeert dus haar eigen regels en de toedracht van zeer kort stilstaan om een dier in of uit te laden.

De bekeuring, met excuses, alsnog retourneren aan het bedrijf waarvoor ik werk,

Parkeerdienst Amsterdam is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Geronimo123
Geen, weer exact hetzelfde antwoord, gewoon blind voet bij stuk houden dus en de waarheid verdraaien. Verwijzen naar de mogelijkheid om een rechtzaak te beginnen, wetende dat ik als particulier niet bij machtte ben dit te doen. Tevens hebben ze blijkbaar alle vertrouwen in de parkeerwachters, dat ze hun ogen open houden, tijdens het scannen van kentekens. Ik kan iig. mijn werk niet meer doen, blijkbaar is de haal, breng drrvice van het dierenpension niet gewenst door de gemeente Amsterdam.

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?