Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Ik krijg net boete binnen dat ik ergens geparkeerd gestaan zou hebben wat gewoon 100% niet klopt.

Ergo64

Onterechte parkeerboete

De boete moet worden kwijt gescholden, dit is 100% een scanauto fout. Ik dacht zelfs lange tijd dat het een fake boete was. Klopt niks van. De zogenaamde foto is een lachertje. Iemand zit hier een handeltje op te zetten bij de parkeerdienst.

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Schreuder,

Wij begrijpen dat het vervelend is om een naheffingsaanslag (boete) te ontvangen. Op deze wijze kan echter niet in bezwaar worden gegaan tegen de opgelegde naheffingsaanslag. Indien u het niet eens bent met de naheffingsaanslag kunt u hiertegen bezwaar indienen via het webformulier op de website www.naheffingsaanslag.amsterdam.nl . U krijgt dan ook de kentekenplaat van het gescande voertuig te zien.

U kunt overigens ook per post bezwaar indienen. Het adres is:
    Gemeente Amsterdam
    Parkeerdiensten
    Afdeling Bezwaren
    Postbus 2727
    1000 CS Amsterdam

Wanneer het bezwaar via het webformulier of per post wordt ontvangen zal deze in behandeling worden genomen door de daarvoor bestemde afdeling.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?