Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Inloggen lukt niet

Klachtnummer
# 316322
Gebruiker
jaapvandervliet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Inloggen voor bedrijven lukt niet via telefoon en sommige webbrowsers. Dit is al een aantal dagen zo.

Gewenste oplossing

Zsm oplossen natuurlijk

1 reactie

  1. Auteur
    Parkeerdienst Amsterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Vliet,

    Dank voor uw bericht. Dit inlogprobleem is bij ons bekend en wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas betekent dit dat u nu met uw computer of laptop in moet loggen. Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer ( geen Safari).

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen