Opgelost door Parkeerdienst Amsterdam: onberijkbaar met telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183976
Gebruiker
Jan Mell
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Telefoonnummer en code komen niet over een als ik opbel
vele malen naar deelraad geweest maar nog steeds geen contact
betreft bezoekerskraskaarten

De oplossing

Herstel van de verbinding

2 reacties

  1. Auteur
    Parkeerdienst Amsterdam
    Datum
    Geachte heer Mell,

    Naar aanleiding van uw melding hebben wij een en ander uitgezocht.

    Op uw adres waren twee (digitale) kraskaarten (voor twee verschillende personen) geregistreerd. Bij de betreffende kraskaarten stond echter hetzelfde telefoonnummer geregistreerd. Het systeem weet dan niet voor welke kraskaart de parkeeractie dient te worden opgestart. Eén van de kraskaarten blijkt inmiddels te zijn beëindigd/opgezegd maar het telefoonnummer stond nog bij de betreffende kraskaart genoteerd. Bij de stopgezette kraskaart is nu het telefoonnummer verwijderd. Wij gaan er dan ook vanuit dat hiermee de problemen zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam
  2. Auteur
    Jan Mell
    Datum
    Het Probleem is opgelost ,er was een dubbele melding waarvan een
    nog niet was verwijderd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Mell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen