Telefoonnummer en code komen niet over een als ik opbel vele malen naar deelraad geweest maar nog steeds geen contact betreft bezoekerskraskaarten
De oplossing
Herstel van de verbinding
2 reacties
Auteur
Parkeerdienst Amsterdam
Datum
Geachte heer Mell,
Naar aanleiding van uw melding hebben wij een en ander uitgezocht.
Op uw adres waren twee (digitale) kraskaarten (voor twee verschillende personen) geregistreerd. Bij de betreffende kraskaarten stond echter hetzelfde telefoonnummer geregistreerd. Het systeem weet dan niet voor welke kraskaart de parkeeractie dient te worden opgestart. Eén van de kraskaarten blijkt inmiddels te zijn beëindigd/opgezegd maar het telefoonnummer stond nog bij de betreffende kraskaart genoteerd. Bij de stopgezette kraskaart is nu het telefoonnummer verwijderd. Wij gaan er dan ook vanuit dat hiermee de problemen zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Klachtencoördinator Parkeerdiensten Gemeente Amsterdam
Auteur
Jan Mell
Datum
Het Probleem is opgelost ,er was een dubbele melding waarvan een nog niet was verwijderd
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Jan Mell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.