Klacht Parkeerdienst Amsterdam: onmogelijk om in te loggen op mijn cition

Ab

Sinds gisteravond heb ik gemerkt dat inloggen op mijn cition onmogelijk is. Wanneer is dit probleem opgelost? Ik heb nu dubbele kosten moeten maken.voor mijn bezoek. Wil graag de kosten terugvorderen. Hoe doe ik dat?

1. wil vernemen wanneer het probleem is opgelost
2. wil het te veel betaalde bedrag terug ontvangen

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte mevrouw De Quant ,

Excuses voor het feit dat wij nu pas op uw mail reageren. Wij hebben deze namelijk later ontvangen. Dit omdat per 01/04/2016 de website van Cition (www.cition.nl) niet meer operationeel is waardoor de mails via Klachtenkompas ons in eerste instantie niet bereikten.

De burger die vanaf 01/04/2016 de website van Cition raadpleegde kreeg echter de melding dat de website van Cition (www.cition.nl) niet meer operationeel is en werd automatisch doorverwezen naar www.amsterdam.nl/parkeren). Via laatstgenoemde website kunt u parkeervergunning.amsterdam.nl aanklikken (de vervanging van Mijn Cition). U kunt uiteraard ook direct de link invoeren maar dan wel op de volgende manier : https://parkeervergunning.amsterdam.nl/ waarna u een scherm te zien krijgt en u middels uw DigiD code kunt inloggen.

U kunt, indien gewenst een restitutieverzoek indienen voor het teveel betaalde parkeergeld. U kunt deze sturen naar Gemeente Amsterdam, Parkeerdiensten, Postbus 2727, 1000 CS AMSTERDAM. U dient dan een kopie van het betaalbewijs (welke bij de parkeerautomaat op straat is verkregen op te sturen (of een kopie van een (bank)afschrift waarop de betreffende betaling staat vermeld, vergeet u dan niet het kenteken te vermelden. Gelieve tevens de naam en het adres van de vergunninghouder te vermelden (zodat duidelijk is om welke bezoekersvergunning het gaat). Na ontvangst van uw verzoek zal deze in behandeling worden genomen door de daarvoor bestemde afdeling.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Ab
    Dank voor uw bericht

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?