Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Onterecht wegslepen van een invaliden auto.

mevr. van Ouwerkerk

Ik ben vervoerder van mijn invalide moeder (invaliden-parkeerkaart).
Volkomen onterecht kreeg ik vrijdag een wielklem met de melding dat er €600 openstaat aan bekeuringen(????). Dit is onmogelijk!!
Zowel de gemeente Amsterdam als Cition gaven mij telefonisch gelijk, en zouden na het weekend meteen maatregelen nemen, en intussen zou de wielklem eraf gehaald worden. Niets is minder waar: vandaag is de auto weggesleept!!!!
Mijn moeder heeft thans dus geen vervoer meer.
Ik heb de klacht zo "beschaafd" mogelijk opgeschreven en zal nu niet praten over deze politiek van (onterecht) zoveel mogelijk geld binnenhalen van mensen boven de 90 jaar.... Maar het kost me heel erg veel moeite.
Op het raam van de auto stonden n.b. 2 telefoonnummers, naast de invalidenkaart, maar niemand heeft gebeld!

Onmiddellijke terugbrenging van de auto + annulering van alle onterechte bekeuringen, en natuurlijk alles ZONDER enige kosten!
Een excuus zou zeker op zijn plaats zijn.

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Van Ouwerkerk,

Het is voor de parkeerder/kentekenhouder nooit leuk wanneer het voertuig is weggesleept. Uw ergernis is, vooral in dit geval, dan ook begrijpelijk.

U heeft helaas niet het kenteken van het voertuig vermeld waardoor voor ons niet duidelijk is om welk voertuig of om welke wegsleepzaak het gaat. U heeft ook niet het adres van uw moeder vermeld waardoor wij niet kunnen nagaan of er al dan niet bericht naar uw moeder is gestuurd. Wij raden u daarom aan om in bezwaar te gaan en daarbij alle benodigde gegevens te vermelden. Er kan dan onderzoek worden verricht. Voor meer informatie over het indienen van een bezwaar verwijzen wij u naar www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer of het gemeentelijke informatienummer 14020 (vijf cijfers).

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

mevr. van Ouwerkerk
Parkeerdienst Amsterdam doet geen stap terug, ondanks al hun fouten en leugens. Ik doe dus ook geen stap terug: ik betaal niets en sluit alles af. De rechtbank zal erover oordelen binnenkort. Ik hoop dat de Parkeerdienst dan een flinke veeg uit de pan krijgt, al denk ik eigenlijk dat al deze diensten één pot nat zijn en dat de burgers toch nooit gelijk krijgen.

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?