Klacht Parkeerdienst Amsterdam: onterechte boete

happy Niet opgelost
Tx

op 4 dec.jongstlede heb ik me dochter afgezet op de ijburglaan op ijburg zij werkt daar en ik ben me auto niet uit geweest. krijg ik een boete van 62. euro als ik zou parkeren gebruik ik parkmobile. maar dat was nu niet nodig want ik ging direct weg. ik mag de boete in 2 termijnen betalen maar het is toch te gek voor woorden . dat ze je gewoon een boete geven en niet eens kijken of er iemand in de auto zit of niet.wat kan ik nu doen moet ik maar alles aan me advokaat vertellen en een zaak er van maken. niet voor het geld maar om principe mvgr. burt vis.

boete schrappen

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Vis,

Wij begrijpen dat het vervelend is om een naheffingsaanslag (boete) te ontvangen. Op deze wijze kan echter niet in bezwaar worden gegaan tegen de opgelegde naheffingsaanslag. Indien u het niet eens bent met de naheffingsaanslag kunt u hiertegen bewaar indienen via het webformulier op de website www.naheffingsaanslag.amsterdam.nl of per post. Het adres is; Gemeente Amsterdam, Parkeerdiensten, afdeling Bezwaren, Postbus 2727, 1000 CS Amsterdam. In de bezwaarfase zal dan worden beoordeeld of de naheffingsaanslag terecht is opgelegd of dat deze dient te komen vervallen. Indien het bezwaar ongegrond wordt verklaard kan hiertegen in beroep worden gegaan (in de uitspraak wordt vermeld hoe in beroep kan worden gegaan).

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Tx
opnieuw bekijken

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?