Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Parkeeroverlast

Marjan kivits

Kan een lunchroom parkeerplaatsen afzetten met bloembakken om er een terras op te zetten zeggend dat hij een tijdelijke vergunning heeft terwijl er al overlast is met parkeren en mensen hun auto dubbel zetten met knipperlichten aan om parkeergeld te voorkomen zodat als er controle is ze denken dat er uitgeladen word en de mensen uren op visite zitten

Natrekken van de vergunning en beter handhaven

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte G.M. Kivits,

Parkeerdiensten is belast met de controle op het betaald parkeren (op de fiscale parkeerplaatsen), Vergunningen/ontheffingen om een terras op te zetten of parkeerplekken af te huren worden niet door Parkeerdiensten verstrekt.

Uit uw klacht blijkt helaas niet om welke locatie het gaat. Via de link
    https://www.amsterdam.nl/ondernemen/horeca/tijdelijke-terrassen-kaart/ kunt u echter nagaan welke horeca (cafés en restaurants) toestemming hebben om hun terras tijdelijk uit te breiden. Ook kan via deze site worden nagegaan welke aanvragen zijn afgewezen en het terras dus niet groter mag worden gemaakt.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?