Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Slecht functionerende website voor wijzigen parkeervergunning en daarna slechte afhandeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 526797
Gebruiker
VanRijt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Webstite na inloggen met DigiD constant in storing. Vervolgens gebeld en zou terug gebeld worden...niets gehoord. Vervolgens nogmaals geprobeerd en per ongeluk op beëindigen vergunning gedrukt, maar gelukkig ook in storing......dat dacht ik.....want na gemeente bellen, blijkt dat het kenteken gewijzigd is en dat de vergunning is ingetrokken. Verder verwijs ik naar mijn bezwaar/klacht als bijlage.

De oplossing

Mijn status beëindiging snel herzien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parkeerdienst Amsterdam is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VanRijt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen