Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Te hard en rijden en zeer disrespectvol omgaan met de pakketbezorger

S.J. Scheepers

Herhaaldelijk gevaarlijk, stuitend en nu ook vervelend gedrag van uw medewerker

Ik wil dat de boete van de pakketbezorger wordt ingetrokken. Het is de controleur die zaterdagochtend 5 juni 2021 dienst had en de auto reedt met kenteken H417RF.

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte S.J. Scheepers,

Wij betreuren dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan het contact met onze medewerker en wij verwachten van onze medewerkers correct (rij)gedrag.

Het is helaas niet mogelijk om op deze wijze in bezwaar te gaan tegen de opgelegde naheffingsaanslag (boete). Wanneer u het niet eens bent met de naheffingsaanslag kunt u hiertegen bezwaar indienen via het webformulier op de website www.naheffingsaanslag.amsterdam.nl of per post. Het adres is.

Gemeente Amsterdam
    Parkeerdiensten
    Afdeling Bezwaren
    Postbus 2727
    1000 CS Amsterdam

Wanneer het bezwaar via het webformulier of per post wordt ontvangen zal deze in behandeling worden genomen door de daarvoor bestemde afdeling.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

S.J. Scheepers
Beste, Ik accepteer dit antwoord gewoon niet. Ik zal de man volgende week zelf aanhouden. Hopelijk loopt dat niet uit de hand. Ik constateer in ieder geval dat jullie medewerkers geen verantwoording hoeven af te leggen en zich kunnen gedragen naar believen. Mijn indruk was dat ik niet in een bananenrepubliek woon, maar blijkbaar geldt dit voor parkeerbeheer wel. Boze groet, Stijn

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?