Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Te hard en rijden en zeer disrespectvol omgaan met de pakketbezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540568
Gebruiker
S.J. Scheepers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Herhaaldelijk gevaarlijk, stuitend en nu ook vervelend gedrag van uw medewerker

De oplossing

Ik wil dat de boete van de pakketbezorger wordt ingetrokken. Het is de controleur die zaterdagochtend 5 juni 2021 dienst had en de auto reedt met kenteken H417RF.

1 reactie

  1. Auteur
    Parkeerdienst Amsterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte S.J. Scheepers,

    Wij betreuren dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan het contact met onze medewerker en wij verwachten van onze medewerkers correct (rij)gedrag.

    Het is helaas niet mogelijk om op deze wijze in bezwaar te gaan tegen de opgelegde naheffingsaanslag (boete). Wanneer u het niet eens bent met de naheffingsaanslag kunt u hiertegen bezwaar indienen via het webformulier op de website www.naheffingsaanslag.amsterdam.nl of per post. Het adres is.

    Gemeente Amsterdam
    Parkeerdiensten
    Afdeling Bezwaren
    Postbus 2727
    1000 CS Amsterdam

    Wanneer het bezwaar via het webformulier of per post wordt ontvangen zal deze in behandeling worden genomen door de daarvoor bestemde afdeling.


    Met vriendelijke groet,
    Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.J. Scheepers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste, Ik accepteer dit antwoord gewoon niet. Ik zal de man volgende week zelf aanhouden. Hopelijk loopt dat niet uit de hand. Ik constateer in ieder geval dat jullie medewerkers geen verantwoording hoeven af te leggen en zich kunnen gedragen naar believen. Mijn indruk was dat ik niet in een bananenrepubliek woon, maar blijkbaar geldt dit voor parkeerbeheer wel. Boze groet, Stijn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen