Opgelost door Parkeerdienst Amsterdam: terugvragen teveel betaald parkeergeld formulier raakt 3 x 'kwijt'

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 191531
Gebruiker
PietjeZietje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer sinds juni 2016 E 18,- teveel betaald parkeergeld terug te krijgen. 3 x is het formulier wat ik online heb ingevuld 'zoekgeraakt'. Na bellen met gemeente Amsterdam en nogmaals het formulier ingevuld te hebben kreeg ik een reactie, dat mijn formulier nu in goede orde was ontvangen en ik zou na 6 weken een reactie krijgen.

7 weken later en na een herinneringsmail, dat het nu toch echt wel een keer tijd wordt om na 5 maanden(!) een keer over de brug te komen, is de parkeerdienst mijn aanvraag kwijt...Terwijl alle documenten gewoon in de CC van de e-mailwisseling staan. Dit is absurd! Mijn dringende verzoek mij ajb te bellen, krijgt geen gehoor. Ik krijg de indruk dat elke e-mail die binnenkomt standaard verwijderd wordt.
Ik ben boos en ik begrijp niet hoe dit kan. In 2016 e-mails en aanvragen die zoekraken!?
Dit kan gewoon niet!



De oplossing

Mijn 18 euro terug

2 reacties

  1. Auteur
    Parkeerdienst Amsterdam
    Datum
    Geachte heer Buikema,

    Wij betreuren dat het door u ingevulde online formulier is kwijtgeraakt en bieden u hiervoor onze excuses aan. Wij zullen vandaag nog telefonisch contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

  2. Auteur
    PietjeZietje
    Datum
    Zoals altijd is een klachtafhandelaar speciaal aangenomen om zijn/haar people-skills. Vriendelijk en bevoegd om dingen in orde te maken. Jammer dat niet iedereen dat is.
    Veel excuses, maar ik wacht nog steeds op m'n geld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PietjeZietje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen