Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Volslagen onzinnige handhaving parkeerbeheer

fluisterb

Onze straat is al geruime tijd opengebroken, omdat Van Gelder de leidingen, stoepen, straten aan het vernieuwen is. Aan mensen van Van Gelder had ik gevraagd welke dagen ze niet zouden werken, zodat ik op die dag kon plannen te verhuizen. Ze verzekerden mij schriftelijk: "Tussen kerst en Oud&nieuw kunt u uw gang gaan, en u kunt gewoon het hek van toegangsverbod even opzij plaatsen om er langs te kunnen rijden." Afgelopen zondag (29 december) had ik derhalve 'n gehuurd busje voor onze deur geparkeerd, zodat we die konden inladen. Het hekje van Van Gelder opzij gezet (en na afloop keurig teruggezet). Er is geen verkeer of voetganger belemmerd, niemand heeft hinder of last kunnen ondervinden. Tot mijn verbazing, net toen ik klaar was met inladen, zag ik hoe een parkeerbeheer auto de boel fotografeerde. En ja hoor, van de verhuurder hoorde ik vandaag dat er een boete binnen was. Serieus. Verveelt u zich of zo?

Boete kwijtschelden en handhaven waar dat zin heeft!

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Thijssen,

Volgens de ons beschikbare gegevens heeft Parkeerdiensten aangaande het voertuig met kenteken 7-VKL-85 (op 29/12/2019) geen boete (naheffingsaanslag) opgelegd.

Het kan echter zijn dat het kenteken in de klacht niet correct is vermeld. Hoe vervelend ook, op deze wijze kan echter niet in bezwaar worden gegaan tegen een opgelegde boete. Op de aanslag wordt vermeld hoe, waar en binnen welk termijn hiertegen in bezwaar kan worden gegaan. In de bezwaarfase zal dan op uw argumenten worden ingegaan.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

fluisterb
Dus ik wordt aan het werk gezet, omdat u een poos geleden mondeling aan mij laat weten dat controleren in deze straat "niet te doen is gedurende de verbouwingen" aldus 1 van jullie medewerkers, en dat jullie dit vervolgens wèl doen zodra ik een keer een auto huur en niemand in de weg sta. Amehoela.

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?