Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Wil gewoon me 5 al maanden betaalde parkeergeld retour.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493848
Gebruiker
Misty1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 23 september online i.v.m. een verhuizing mijn parkeerverguning per 1 oktober beeindigt hiervan kreeg ik ook vrij snel een bevestigingsmail en tevens een restitutie factuur want ik had n.l. al reeds betaald voor weer een half jaar en zou daarvan ook 5 maanden teruggestort krijgen en dat zou binnen 3 weken gebeuren echter dit is nu al 7 weken geleden en nog steeds niets ontvangen. Ik heb al 3 maal een contactformulier gemaild met de vraag waar het geld blijft maar ik krijg hierop geen of een onduidelijk antwoord. Het frustrerende is dat als je iets te laat betaald voor parkeren je een boete krijgt maar als je geld moet ontvangen ze niet thuis geven. Graag een antwoord hoe ik mijn geld terug kan krijgen

De oplossing

Vragen waarom het zo moeilijk is om het geld terug te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parkeerdienst Amsterdam is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Misty1
    Datum
    Na ruim 7 weken wachten en 3 maal het klachten contactformulier van parkeerdienst Amsterdam ingevuld te hebben en ook nog 3 maal een mail intern verstuurd te hebben totaal geen reactie van parkeerdienst Amsterdam.
    Nadat ik deze klacht op klachtenkompas geplaatst had was het geld de volgende dag al gestort maar tot aan vandaag nog steeds geen reactie waarom het zo lang duurde. Het is erg jammer dat de parkeerdienst van Amsterdam diverse regels opsteld waar je je als klant aan moet houden maar dat ze voor hun zelf geen regels hanteren en ook via deze site geen antwoord geven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Misty1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik noem dit niet echt een oplossing er is gewoon betaald waar ik recht op heb, echter de uitleg waarom ik vroeg dat dit ruim 7 weken moet duren geven ze niet. Ik vind het niet kunnen dat de parkeerdienst van de Gemeente Amsterdam niet het fatsoen kan opbrengen om een reactie te geven op een door hun opgegeven klachten procedure via het contact formulier, en zelfs niet via dit klachtenkompas waarop ze in principe aktief zouden zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen