Klacht Parkeerservice Veenendaal: Knudde systeem

Doortje

Wij wonen op het Kostverloren, we betalen voor een parkeervergunning maar kunnen onze auto zelden kwijt omdat iedereen hier zomaar parkeert. We zien weinig controleurs. Er staan zelfs Polen, niet helemaal de bedoeling voor de mensen die hier wonen lijkt me. Mensen letten niet op borden, zien dus niet dat het voor vergunninghouders is
Er moet hier wat aan gedaan worden, het moet duidelijker aangegeven worden dat het voor vergunninghouders is en meer controle hier
De mensen weten dat er niet veel gecontroleerd wordt dus het gebeurd steeds vaker dat er geparkeerd wordt
En waarom krijgen de mensen uit de appartementen een vergunning terwijl er een grote parkeergarage onder de appartementen zit, r komen er steeds meer die hun auto hier neer zetten . Dit is heel frustrerend voor degene die hier wonen,

Meer controles uitvoeren en duidelijker aangeven dat ze hier niet mogen parkeren, vooral ook van de kringloopwinkel

Parkeerservice Veenendaal
    Goedemorgen,

Er wordt door de parkeercontroleur regelmatig controle gelopen in deze straat. Tevens zijn de parkeertijden in zone B gekoppeld aan zone A wat betekent dat tussen 20.00 uur en 09.00 uur voor een ieder vrij parkeren is. Er worden door ons regelmatig parkeerbonnen geschreven in de periode gelijk aan betaald parkeren.
    De brede handhaving en de politie kunnen ook 24/7 bekeuren op parkeerverbod etc.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Parkeerservice Veenendaal

Doortje

Ook een klacht indienen over Parkeerservice Veenendaal?