Klacht Parkeerservice: Parkeerbon ten onrechte ontvangen. Bezwaar niet ontvankelijk verklaard.

piajosepha

Kreeg een parkeerbon, terwijl ik een kaartje gekocht had. Zat geklemd onder parkeerkaartjesclip achter voorruit. Had parkeertijd niet overschreden. Kreeg toch een bon met als reden: kaartje niet zichtbaar.Bezwaar ingediend met kopie van parkeerkaartje en foto's van mijn dashboard met parkeerkaartjesclip. Bezwaar is niet ontvankelijk verklaard. Naar mijn argumenten is helemaal niet gekeken. Volgens Parkeerservice is er geen bewijs dat ik het parkeerkaartje heb betaald. Word ik daarmee dus van frauduleus handelen beticht. Nooit eerder problemen gehad met het op deze manier op het dashboard leggen van mijn parkeerkaartje. Nu kan ik alsnog bezwaar indienen bij de rechtbank, maar dan moet ik 44 euro griffiekosten betalen. Dan wordt het wel een dure grap!

Ontvankelijk verklaren van mijn bezwaar en de inmiddels betaalde boete terugstorten.

Ook een klacht indienen over Parkeerservice?