Opgelost door Parket Service Oosterhout: Geen reactie op schuurrondingen in eiken vloer en oude laag nog in V-groef

Helmuth

Parket service Oosterhout heeft in mei 2014 onze eiken vloer opgeschuurd en opnieuw in de Hardwax gezet.
Dit keurig na proefstaaltje en op afgesproken tijdstip.
Maar sinds mei 2014 proberen wij contact te leggen omtretn schuringen die in de vloer zitten en de oude laag die op de randen en in de V-groef nog aanwezig zijn.
Dit contact lukt niet want Parketservice neemt niet de moeite ons te contacten en even langs te komen om het te bekijken.

Langs komen klacht bekijken en zorgen voor een oplossing. Wellicht plaatsen met schuren opnieuw schuren en oude laag die in V-groef zit en op sommige randen verwijderen.

Wij vinden dat Parket Service Oosterhout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Helmuth
    Direct vandaag 15-9-14 contact gelegd door bedrijf en afspraak voor woensdag de 17e september 2014 gemaakt. Zeer snel gereageerd en we hopen op een goede afwikkeling.

Helmuth

Ook een klacht indienen over Parket Service Oosterhout?