Klacht ParkFly.nl: Parkfly onbetrouwbaar

Klachtnummer
# 314726
Gebruiker
Harry J.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden onze auto bij Parkfly in Aalsmeer geparkeerd voor onze vakantie
van 28 juni 2018 tot 5 juli 2018. De auto was schadevrij en moest ik buiten
laten staan, zij zouden de auto in de overdekte hal plaatsen zoals ook door
ons was geboekt. Na onze vakantie gingen we de auto weer ophalen, maar deze
bleek schade aan de bumper (achterzijde) te hebben. Ons werd door 2
medewerkers aangegeven om foto's te maken en deze naar het info mailadres
te sturen. Ook hadden we een foto gemaakt en meegestuurd van het bewijs dat
de auto schadevrij door ons was gebracht. We hebben reeds diverse mails
verzonden, gebeld maar geen reactie noch oplossing. Met andere worden, zij veroorzaken schade aan de auto van hun klant en laten hun klant daar zelf mee zitten c.q voor de kosten opdraaien. Hoe schandalig is dit! Laat iedereen gewaarschuwd zijn, dit zijn amateurs met verwerpelijk gedrag en moraliteit. Als ik nu op internet zoek, blijkt dit niet het 1e geval te zijn. Het wordt tijd dat dit soort mensen gestopt wordt met hun schandelijke en trieste praktijken.

De oplossing

Parkfly dient haar verantwoordelijkheid te nemen, als zij schade veroorzaken bij hun klant dan dienen ze dat te vergoeden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ParkFly.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ParkFly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen