Klacht Parkmobile: 2 keer betalen voor 1 parkeer actie

Klachtnummer
# 168452
Gebruiker
Sn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn auto geparkeerd op de eendrachtstraat in rotterdam. Hierbij hebben mijn vriend en ik allebei zonder er over na te denken de parkmobile app aangezet. Hier kwamen we achter toen we terug waren bij de auto. We hebben dus beide betaald voor 1 auto. Parkmobile hierover gebeld en zij sturen mij Door naar de gemeente. Gemeente kan alleen restitueren als je betaalt via een paal. De gemeente zei dat ik dit op moest pakken met parkmobile. Weer gebeld met parkmobile en ze blijven bij hun verhaal. Het zijn 2 accounts dus die linkt het systeem niet met elkaar. Maar de actie loopt voor het zelfde kenteken! Maar dat kan hun niet schelen.

De oplossing

Ik vind dat er een verandering moet komen en dat er ook gekeken moet worden naar het kenteken en niet alleen het account! Ik wil niet het dubbele betalen voor 1 parkeer actie!

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste mevrouw Nunda,

    Bedankt voor uw bericht.

    Waneer het een fout betreft van de app vanuit ons, zijn wij bereid hierin tegemoet te komen. In dit geval ligt het bij de klant. Wij dienen deze kosten af te staan aan de gemeente en is dan ook niet voor ons.

    Wanneer wij een credit aanmaken voor deze kosten, komt dit uit eigen zak terwijl wij geen parkeerkosten ontvangen. Om die reden bent u doorverwezen naar de gemeente omdat de kosten van beide parkeeracties naar hen gaan.

    Wanneer wij dit crediteren bij elke klant waarbij dit fout gaat, zullen wij failliet gaan.

    Helaas is dit een handeling geweest vanuit de klant zelf en dienen wij deze kosten in zijn geheel af te staan aan de betreffende gemeente. Om die reden kunnen wij u niet tegemoet komen. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Parkmobile ^PB

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen