Klacht Parkmobile: App niet gestart doort melding

AssieB1971

Goedemorgen,
Op zaterdag 27 februari heb ik geparkeerd in Almere Buiten en heb uiteraard mijn Parkmobile app aangezet. Toen ik echter terug kwam bij mijn auto trof ik daar tot mijn verbazing een parkeerboete aan van €61,60. Ik heb direct gekeken op mijn telefoon en zag vervolgens dat de app niet gestart was! Balen want ik dacht ben ik dan vergeten op start te drukken? En ging al aan mezelf twijfelen.
Afgelopen zaterdag weer geparkeerd in Almere Buiten en uiteraard nu goed opgelet dat ik op start druk! Tot mijn verbazing kreeg ik na het drukken op start een melding . Exacte melding weet ik niet meer maar iets van " rate deze app" en dan beantwoorden met ja of nee. Daarna start de app dus pas!! Nu weet ik gelijk wat er die week daarvoor fout is gegaan, ik heb op start gedrukt, mij hoesje van mijn telefoon dicht gedaan en niet gezien dat de app niet gestart was omdat ik eerst de melding weg moest klikken!!
Nu baal ik nog meer omdat ik er zelf dus niets aan kan doen!!

Wat ik verwacht van Parkmobile is dat zij dit probleem oplossen; geen onzinnige meldingen als je de app start waardoor deze vervolgens niet start! Ik begrijp dat ik zelf ook op moet letten maar ik heb sinds ik de app gebruik (en ik ben al sinds oktober 2013 een trouwe gebruiker) dit nog nooit gehad en verwacht dit dus ook niet! App opstarten, op start drukken, hoesje dichtklappen en gaan is wat ik gewent ben. Ik baal dus echt van de boete van €61,60 en het zou natuurlijk supere zijn om daar en tegemoetkoming voor te krijgen.

Parkmobile
    Beste mevrouw Bijster, hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst betreuren wij te vernemen dat u een boete heeft ontvangen ondanks dat u dacht dat u aangemeld stond via de Parkmobile App. Wij willen u adviseren om wanneer u een parkeeractie via de Parkmobile App start, altijd even een aantal seconde te wachten totdat u de parkeeractie ziet lopen voordat u uw telefoon weg doet. Wanneer u bijvoorbeeld een keer een onstabiele internetverbinding heeft kan het zijn dat er geen parkeeractie kan worden gestart en u ontvangt dan een foutmelding. Daarom willen wij u adviseren om altijd te controleren of uw parkeeractie wel echt is gestart, voordat u uw telefoon weg doet. Excuses voor het ongemak, echter Daar u als gebruiker van Parkmobile zelf verantwoordelijk bent voor het correct aan- en afmelden van uw parkeeracties, kunnen wij u in deze ook niet tegemoetkomen. Met vriendelijke groet, Parkmobile ^DS

Ook een klacht indienen over Parkmobile?