Klacht Parkmobile: Automatisch aanmelden door parkmobile de volgende dag

Menno

Wanneer je vergeet om je af te melden dan gaat de parkeer actie de volgende dag gewoon weer door, het zou zo moeten zijn dat hij aan het einde van de door de gemeente vastgestelde eindtijd ook stopt en niet de volgende dag er ook bij rekend.
Yellowbrick doet dat wel goed.
Ik was laatst €31,2 kwijt voor een uurtje parkeren in zone 120 van Rotterdam, bedankt parkmobile!!
Ik weet dat er tal van reminders in te stellen zijn en dat je handmatig een eindtijd in kunt stellen maar de basis moet beter zijn.

Parkeertijd aan het einde van de dag automatisch deactiveren en niet de volgende dag weer ongevraagd automatisch activeren , dit automatisch activeren moet juist een optie zijn die je zelf in zou moeten stellen!!

Parkmobile
    Wij hebben helaas geen afmelding van u mogen ontvangen waardoor uw parkeeractie is doorgelopen en u automatisch de volgende dag om 23.59 uur bent afgemeld. Wanneer u een parkeeractie niet zelf afmeld, melden wij deze de volgende dag om 23.59 uur af. Daar wij klanten ook de mogelijkheid willen bieden om hun parkeeractie een nacht door te laten lopen wanneer zij bijvoorbeeld ergens gaan overnachten, deactiveren wij de parkeeractie niet dezelfde avond.

Ik moet u melden dat er geen mogelijkheid is voor het restitueren van de kosten, dit omdat het correct aan- en afmelden van parkeeracties tot de verantwoordelijkheid van de gebruiker behoort. Daarnaast is het niet mogelijk om geregistreerde parkeeracties achteraf te wijzigen. Dit heeft als reden dat de parkeergelden afgestaan moeten worden aan de gemeenten en zij zelf zicht hebben op de parkeeracties die gecreëerd zijn.

Wij bieden verschillende opties om situaties als deze te voorkomen. U kunt zowel SMS’jes, e-mails als pushberichten ter herinnering instellen om te voorkomen dat parkeeracties langer doorlopen dan zou moeten. Als u een herinneringsbericht instelt, voor bijvoorbeeld om de drie uur, zult u deze alleen krijgen op het moment dat u bent vergeten af te melden of dat deze afmelding niet correct is verlopen.

Met vriendelijke groet, Parkmobile ^DS

Wij kunnen u, tot onze spijt, in deze dan ook niet tegemoet komen.
    Menno
    Mijn vraag is anders dan waarop jullie een antwoord geven, ik zij dus dat het zo zou moeten zijn dat de parkeertransacie automatisch stopt aan het einde van de dag en niet automatisch weer opstart de volgende dag, wanneer met dit wel zou willen, ivm een eventuele overnachting dan zou dat juist een in te stellen optie moeten zijn, het komt veel namelijk minder voor dat men de volgende dag weer aangemeld zou willen zijn, dan dat men de volgende dag er niet meer staat. Gaarne aanpassing app!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Parkmobile?