Klacht Parkmobile: Automatisch gedeactiveerd en nu een boete

Klachtnummer
# 130684
Gebruiker
Edwindielessen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik kwam van een koude kermis rhuis, lekker uit eten geweest, kom je bij je auto zit er een boete op! Blijk ik wel een bericht gehad te hebben dat de parkeerautomaat was gedeactiveerd maar ja, mn telefoon zit in mn tas met het geluid uit.
Vind het wel ruk! Gebruik je een app om deze ellende te voorkomen krijg je het alsnog. Zou het passend van parkmobile vinden als ze het passend" zouden oplossen.

De oplossing

Betalen van de boete door parkmobile

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parkmobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen