Opgelost door Parkmobile: Betaald per parkmobile, toch bekeuring. Parkmobile is onbereikbaar

GT

In de gemeente Amsterdam heb ik geparkeerd. Deze parkeeractie staat vermeld en gedeclareed op mijn parkeerhistorie. De gemeente Amsterdam accepteert niet mijn beroep omdat de auto volgens hun systeem geen parkeerrechten zou hebben. Ik heb mij pas kort daarvoor aangemeld bij Parlmobile, wellicht dat dat een oorzaak is.
De gemeente Amsterdam adviseert om contact op te nemen met Parkmobile, dat is echter niet mogelijk: geen e-mail, geen telefoon.

contact tussen Amsterdam en Parkmobile. Parkeergeld is betaald. Schrappen van de boete

Parkmobile
    Beste heer/mevrouw Tanke,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst betreuren wij te vernemen dat u een boete heeft ontvangen ondanks dat u gebruik heeft gemaakt van Parkmobile. Graag ontvangen wij van u een kopie van de boete, een kopie van uw bezwaarschrift en de reactie van de gemeente Amsterdam op uw bezwaarschrift op helpdesk@parkmobile.nl. Wij zullen dan de boete vergelijken met de parkeerhistorie in uw account en e.e.a. voor u uit kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Parkmobile ^DS
    GT
    Na contact met parkmobile is deze kwestie geregeld. Ik kreeg een volstrekt onbegrijpelijke reactie van Gemeente Amsterdam waaruit na lang studeren uiteindelijk blijkt dat ik de boete niet hoef te voldoen.

GT

Ook een klacht indienen over Parkmobile?