Opgelost door Parkmobile: Betaald per parkmobile, toch bekeuring. Parkmobile is onbereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157125
Gebruiker
GT
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In de gemeente Amsterdam heb ik geparkeerd. Deze parkeeractie staat vermeld en gedeclareed op mijn parkeerhistorie. De gemeente Amsterdam accepteert niet mijn beroep omdat de auto volgens hun systeem geen parkeerrechten zou hebben. Ik heb mij pas kort daarvoor aangemeld bij Parlmobile, wellicht dat dat een oorzaak is.
De gemeente Amsterdam adviseert om contact op te nemen met Parkmobile, dat is echter niet mogelijk: geen e-mail, geen telefoon.

De oplossing

contact tussen Amsterdam en Parkmobile. Parkeergeld is betaald. Schrappen van de boete

2 reacties

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste heer/mevrouw Tanke,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Allereerst betreuren wij te vernemen dat u een boete heeft ontvangen ondanks dat u gebruik heeft gemaakt van Parkmobile. Graag ontvangen wij van u een kopie van de boete, een kopie van uw bezwaarschrift en de reactie van de gemeente Amsterdam op uw bezwaarschrift op helpdesk@parkmobile.nl. Wij zullen dan de boete vergelijken met de parkeerhistorie in uw account en e.e.a. voor u uit kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Parkmobile ^DS
  2. Auteur
    GT
    Datum
    Na contact met parkmobile is deze kwestie geregeld. Ik kreeg een volstrekt onbegrijpelijke reactie van Gemeente Amsterdam waaruit na lang studeren uiteindelijk blijkt dat ik de boete niet hoef te voldoen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen