Opgelost door Parkmobile: Boete terwijl wel aangemeld

G.H. Tannemaat

Ik heb onterecht een boete gekregen. ik heb me via IVR bij Parkmobile gemeld en toch een boete ontvangen in de tijd dat ik aangemeld was!
Op 22 juli om 12.22 uur heb een parkeer actie gemeld via het de interactieve voice van Parkmobile. Op 15.24 uur is er echter een boete uitgeschreven door parkeerbeheer om "geen of voldoen parkeer belasting is betaald". Op de uitdraai van Parkmobile staat dat de aanmelding is gestart om 15.43 uur. Het is mij helder dat Parkeerbeheer de boete heeft uitgeschreven. Ik heb een foto gemaakt van de gespreksgeschiedenis vanuit mijn Blackberry. Ik heb 3 x gebeld; 12.22 uur voor de aanmelding; 16.07 uur voor de afmelding, 17.14 uur om te controleren of de afmelding goed gegaan is. Uiteraard wil de foto ter beschikking stellen

Parkmobile hanteert de tijden: Begintijd: 1-7-2013 15:43:48 Stoptijd: 1-7-2013 17:45:27. Geen van die tijden past., Alles is vertraagd uitgevoerd!

Ik ben boos over de boete en mijn vertrouwen in Parkmobile is weg!

Parkmobile betaalt de boete
Parkmobile geeft aan wat de reden is dat de aan en afmelding niet direct verwerkt wordt/is
Parkmobile geeft aan wat eraan gedaan wordt om een volgende keer te voorkomen

Parkmobile
    Geachte heer / mevrouw Tannemaat,Bedankt voor uw bericht. Het is zeer spijtig dat u een parkeerboete heeft ontvangen en naar aanleiding van uw bericht hebben wij uw parkeergeschiedenis opgezocht.Op maandag 22-07-2013 om 12u23 heeft u een parkeeractie gestart via ons IVR systeem in zone 750 te Rotterdam, met het kenteken 60-XXF-9. Deze parkeeractie heeft u beëindigt om 16u08.Indien u op 22-07-2013 om 15u24 een parkeerboete heeft ontvangen voor het kenteken 66-XXF-9 in zone 750, bent u waarschijnlijk onterecht bekeurd. U kunt bij de desbetreffende gemeente (instantie) bezwaar indienen. Wij raden u aan om een printscreen van uw parkeerhistorie mee te sturen als bewijs bij uw bezwaarschrift. U kunt uw parkeerhistorie ook terugvinden op www.mijnparkmobile.nl. De door u aangegeven gespreksgescheidenis komt overeen met de aan- en afmeldtijd van uw parkeeractie op 22-07-2013. Het verschil in tijd is te verklaren doordat uw telefoon de start van het gesprek registreert en wij de daadwerkelijke aanmelding tijdens dit telefoongesprek.In uw bericht maakt u een vergelijking met een andere parkeeractie, gedaan op maandag 01-07-2013. Op deze dag heeft u via ons IVR systeem om 15u43 een parkeeractie gestart in zone 15750 te Amsterdam. Deze parkeeractie heeft u beëindigt om 17u45.Indien u nog vragen heeft verzoek ik u vriendelijk contact met ons op te nemen. Dit kan kosteloos via het contactformulier op onze website (www.parkmobile.nl/contact). Met vriendelijke groet,
    Parkmobile
    Dank voor de toelichting

G.H. Tannemaat

Ook een klacht indienen over Parkmobile?