Klacht Parkmobile: dubbele kosten betalen

rkroymans

Als gevolg van een storing in amsterdam moet ik mijn parkeeracties sinds vrijdag 10 januari per telefoon doorbellen. Inloggen gaat soms met de app, maar geen enkele zone lijkt te bestaan. Telkens in de wacht meldde ik mij maandag ochtend aan op plek A. Uur later weg. Om af te melden. Inmiddels op punt B aangekomen al wachtend aangemeld op punt B. Einde dag blijkt: op zelfde kenteken eerste actie nooit afgemeld dus doorgelopen. Dubbel betalen dus. Ik had namelijk af moeten melden. Wat blijkbaar in mn irritaie niet was gedaan uitgaande van dat als ze zelfde kenteken aanmelden het systeem snapt dat auto nooit op 2 plekken kan staan. Maar omdat in het systeem dat blijkbaar niet te zien is moet ik beiden betalen? Terwijl zeker is dat 1 kenteken niet op 2 plaatsten kan parkeren?

Ik wil gewoon betalen voor mijn parkeer kosten dus parkeer actie 1 van 9.20- 10.45 en van 10.45- 16.35 ipv? An 9.20- 16.35 EN van 10.45-16.35

Parkmobile
    Geachte heer Kroymans, bedankt voor uw bericht. Een medewerker zal contact met u opnemen n.a.v. uw mail die u reeds heeft gestuurd. Met vriendelijke groet, Parkmobile
    rkroymans
    Nog niets vernomen van Parkmobile
    Parkmobile
    Geachte heer Kroymans, Er is inmiddels een reactie verstuurd. Met vriendelijke groet, Parkmobile