Klacht Parkmobile: Factuur ontvangen voor een door MIJ NIET uitgevoerde parkeeractie

M. Krever

Ik heb mijn auto februari 2020 ingeleverd bij de leasemaatschappij. Dit kan ik aantonen. Ik krijg in oktober 2021 een factuur van een parkeeractie met deze auto die (uiteraard) niet door mij is uitgevoerd. Ik had het kenteken helaas niet verwijderd uit mijn app. Contact met klantenservice gehad; zij geven aan contact met mij op te nemen. 1 medewerker geeft aan dat de factuur komt te vervallen andere medewerker zegt weer van niet. Account is nu geblokkeerd en ik krijg geen reactie op mijn mail.

Contact opnemen met mij. Eenzijdige opgelegde regel mbt verwijderen kenteken uit app is niet relevant wanneer ik kan aantonen dat de auto niet in mijn bezit is.

M. Krever
    Wat jammer dat we geen enkele reactie hebben ontvangen van Parkmobile. Niet op onze telefoontjes, niet op onze herhaaldelijk verstuurde mails en zelfs niet op onze klacht via klachtenkompas. Parkmobile neemt zijn klanten klaarblijkelijk niet serieus?
    Parkmobile
    Beste heer/mevrouw Krever,

Vervelend om te lezen dat je het zo hebt mogen ervaren. Het is helaas wat drukker dan gebruikelijk waardoor het wat langer duurt voordat je een ractie van ons krijgt.

Ik kan me voorstellen dat het oprecht vervelend is dat er een parkeeractie is gestart in het account zonder dat je de parkeeractie zelf hebt gestart.

Helaas is het niet mogelijk om de parkeeractie noch factuur te wijzigen. Het is namelijk parkeerbelasting en wordt allemaal overgedragen aan de garagehouder. Het blijft de verantwoordelijkheid van de klant om het account up-to-date te houden.

Ik raad je aan om het kenteken te verwijderen uit het account of je automatische kenteken herkenning uit te schakelen om te voorkomen dat men met het voertuig in de aangesloten parkeergarages van Parkmobile gaat parkeren.

Je kenteken herkenning kan uitschakelen via de persoonlijke pagina: www.mijnparkmobile.nl > voertuigen > het kenteken > wijzigen > kenteken herkenning uitschakelen.

Het spijt mij dat ik je niet beter kan berichten hier over.

Mocht je nog vragen hebben horen wij het graag.

Customer service ^RK

M. Krever
Er is geen oplossing geboden. Parkmobile incasseert onder valse voorwendselen.

Ook een klacht indienen over Parkmobile?