Klacht Parkmobile: Geen cancel optie in Rotterdam.parkmobile.com/epermixx/app/

Klachtnummer
# 77901
Gebruiker
Sai
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tijdens aan het aanmelden van een bezoeker zie ik dat ik een verkeerde kenteken heb ingevoerd wil cancelen maar app bevat geen optie om opdracht te annuleren met gevolg dat parkeertijd automatisch na aantal seconden van start gaat.

De oplossing

Dagdeel terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste Sai, Bedankt voor uw bericht.U heeft uw klacht bij Parkmobile geplaatst, echter gaat Parkmobile niet over bezoekerspas Rotterdam. Helaas dien ik u te vermelden dat u contact dient op te nemen met de gemeente. Met vriendelijke groet, Parkmobile
  2. Auteur
    Sai
    Datum
    "Parkmobile e-Permit Management System" is dus niet van Parkmobile en betrokken bij het ontwerp van App?
  3. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste Sai, De gemeente maakt gebruik van ons vergunningensysteem, echter gaan wij verder niet over de klantenservice en hebben wij geen inzage in klantgegevens. U dient zich te melden bij de gemeente.Met vriendelijke groet, Parkmobile

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen