Klacht Parkmobile: Geparkeerd bij paal 7831, €3,20 in rekening gebracht, maar nu een boete wegens het onbetaald parkeren

Jeffreydekker

Vandaag naast het postkantoor van dordrecht geparkeerd. Aangemeld geweest bij parkmobile, echter bij terugkomst toch een bekeuring gehad
Hoe kan dit?

Graag uitleg hoe deze bekeuring gegeven kan worden. Het gebruik van parkmobile zou dit juist moeten voorkomen.

Parkmobile
    Beste Jefrrey, Bedankt voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u een boete heeft ontvangen.Op de volgende wijze kunt u controleren of de parkeerboete (on)terecht is:Log in op www.mijnparkmobile.nl. In het menu aan de linkerkant vindt u onder Overzicht het kopje Parkeerhistorie. Door middel van een aantal selectiecriteria kunt u voor het tijdstip dat op de parkeerboete vermeld staat uw parkeeracties inzien.Stond u op het tijdstip van de parkeerboete wel aangemeld, controleer dan de zone en ook het kenteken.Wanneer uw kenteken en parkeerzone kloppen bent u waarschijnlijk onterecht bekeurd. U kunt bij de desbetreffende gemeente (instantie) bezwaar indienen. Wij adviseren u om een kopie van de parkeerboete én een uitdraai van uw parkeerhistorie mee te sturen bij uw bezwaarschrift.Parkmobile kan helaas niet bemiddelen tussen u en de betreffende gemeente (instantie). Dit is ons door de gemeente verzocht.Met vriendelijke groet, Parkmobile

Ook een klacht indienen over Parkmobile?