Klacht Parkmobile: Het onrechtmatig geld afhandig maken van eerlijk en altijd betalende individu"

René maliangkaij

Heb op 8 aug. Jongstleden geparkeerd in het
Centrum delft, mijn vrouw rapporteerde het nr 3333 naar mij zoals altijd ongeacht waar ik ook ben" Na 2 uur wilde ik mij afmelden wat niet werkte. Nu bleek dat ik een "dagkaart van 29.25 euro had gekocht " toen ik naar het betaalpunt liep stond er inderdaad dat je uitsluitend in het centrum met een dagkaart terecht kunt" Ik ben al jaren bekent met het systeem van parkmobile , maar niet met elke A.P.V van elke stad en ik kijk ook nooit op de info van het betaalpunt. Men toetst het nummer in en "klaar" Deze sanctie, van bijna 30 euro, want zo voelt het, vind ik volstrekt belachelijk en valt rouw op ons dak" we voelen ons bestolen en slachtoffer van dit systeem ,waarvan wij ter goeder trouw dachten dat het werkte.... dus niet" ik hoop fat u hier iets mee kunt "
Hopend op uw feedback:
Marlon & René Maliangkay
Kenteken 36-NGN-8

Graag het normale uur tarief berekenen, het restant terug storten"

Parkmobile
    Beste heer Maliangkay,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat de parkeerkosten u verbazen. Uw bericht heeft betrekking op de parkeeractie van 9-8-2017. Volgens de verordening van de gemeente Delft, geldt er voor zone 3333 alleen een dagkaart à €29,00. Het is dan ook niet mogelijk om voor dit zonenummer per uur te parkeren. Daar er voor zone 3333 een dagkaart geldt, is deze dan ook bij u in rekening gebracht conform de handhaving van de gemeente.

Op het moment dat u het zonenummer selecteert of handmatig invoert, dan wordt er altijd achter het zonenummer vemeldt dat het om een dagkaart gaat. Daarnaast wordt dit ook getoond in het startscherm achter het zonenummer. Indien u dan op ‘Start’ drukt, dan wordt er een pop-up weergegeven als extra service, waarmee u nogmaals wordt geattendeerd op de dagkaart. Als u vervolgens op ‘OK’ drukt, dan gaat u akkoord met de dagkaart en wordt deze in rekening gebracht. Indien u deze pop-up niet heeft ontvangen, dan willen wij u adviseren om de nieuwste versie van de app te installeren.

Wij kunnen goed begrijpen dat u hiervan niet helemaal op de hoogte was, echter kunnen wij deze actie helaas niet wijzigen of verwijderen, omdat de parkeerkosten parkeerbelasting is. Deze kosten dienen wij in zijn geheel af staan aan de gemeente Delft. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet.

Francine Roos
    Customer Support

René maliangkaij
Wat we dus al verwachten, geen oplossing , wel een goede les, we hebben geleerd geen klacht meer in te dienen gezien het feit dat het toch geen zin heeft" ParkMobile & de gemeente Delft hebben ons bestolen van 29.25 euro ! MISBRUIK D.M.V ONTWETENDHEID " kort samengevat eigen schuld , dikke bult"

Ook een klacht indienen over Parkmobile?