Klacht Parkmobile: Ik heb geen tweede parkeer actie opgestart

sad Niet opgelost
Ferhat

Ik moet 80 euro betalen voor een parkeer actie dat ik niet gestart hebt daarvoor heb ik in een zone geparkeerd toen ik wegging netjes afgemeld van parkmobile app de volgende dag net voor 00:00 uur kreeg ik een push melding dat me parkeer app nog liep heb al met klantenservice gesproken ze gooien de schuld op mij me internet werkt perfect heb een splinternieuwe telefoon en internet van 100 mb snelheid van tele2 onbeperkt het kan niet aan mij liggen

Heb al vaker hele hoge rekening gehad van parkmobile omdat de ap niet goed werkte ze vertelde me steeds updaten en nog eens updaten wil dat ze de helft betalen.

Parkmobile
    Beste heer Koca,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de parkeerkosten hoger zijn opgelopen dan gewenst op 4 november.

Zoals uitgelegd via ons Social Media kanaal WhatsApp is de parkeeractie niet tijdig door u afgemeld. U kunt er pas vanuit gaan dat de parkeeractie succesvol is afgemeld als u de eindtijd- en het bedrag vermeld ziet staan. Eer u dit níet ziet staan kunt u er níet vanuit gaan dat de parkeeractie is afgemeld. Het is uw verantwoording als gebruiker om tijdig uw parkeeractie aan- en af te melden.

Wij hebben u tevens meerdere herinneringen verstuurd per email- en push notificatie tijdens de actieve parkeeractie. Daar waar wij afhankelijk zijn van uw internetverbinding kunnen wij geen aflever garantie geven op herinneringen per email- en push notificatie. Ongeacht hoe nieuw uw toestel is: het kan altijd voorkomen dat de internet verbinding van uw provider minder stabiel is. Wél bieden wij aflever garantie op SMS berichten, €0,25 p.o.b., echter heeft u deze niet ingeschakeld.

U geeft aan u dat u vaker hele hoge facturen heeft, echter heeft u nooit eerder contact met ons opgenomen over een doorgelopen- of vergeten parkeeractie.

Tevens heeft u het over updaten. Nergens in het WhatsApp gesprek is er gesproken over het updaten van de Parkmobile app. Het is overigens wel uw verantwoording om te allen tijde de update uit te voeren om de nieuwste Parkmobile app op uw toestel te hebben. Ongeacht of u een oudere of nieuwere versie heeft: in álle versies dient u te wachten tot u de eindtijd- en het bedrag vermeld ziet staan.

Desalniettemin, heeft mijn collega u een vergoeding aangeboden vanuit Parkmobile, die u weigerde.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support

Ferhat
Uiteindelijke oplossing Zoals eerder vermeld, heb ik tijdig de parkeeractie afgemeld, namelijk om 17.10u. Om 17.11u werd deze weer opgestart voor de zelfde zone en voor EUR 80? Erg vreemd. Een herinnering heb ik ontvangen 23 uur en 55 min later na de 22.11u parkeeractie, namelijk om 23.02. Ik heb meerdere malen telefonisch contact met jullie opgenomen wegens het niet goed functioneren van de app. Ik heb jullie advies opgevolgd om de app te updaten. Dit heb ik opgevolgd, blijkbaar is het probleem niet verholpen. Het klopt dat mij een vergoeding werd aangeboden, een bedrag van EUR 8 ten opzichte van EUR 80. Ik vraag jullie nogmaals om het gedeelte te vergoeden omdat deze transactie niet door mij is gedaan en ik herhaaldelijk heb aangegeven dat dit bij mij vaker gebeurt. Ik heb jullie advies gevolgd, maar ook dat heeft niet geholpen. Ik hoop dat jullie zsm met een passende oplossing komen.