Klacht Parkmobile: Ingevoerde kenteken kan niet worden ingevoerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 592257
Gebruiker
Gebruiker1644960953
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Kan niet registreren. Krijg de melding: “ Ingevoerde kenteken kan niet worden ingevoerd “.

Nooit eerder gebruik gemaakt van deze app, dus ik heb ook geen betaal achterstand. Kenteken staat op mijn naam.

Gewenste oplossing

Er voor zorgen dat ik mij wel kan registreren.
Geboden oplossing
Ze hebben niet gereageerd op mijn klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1644960953
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Gebruiker1644960953
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Broodman,

    Bedankt voor je contact met onze helpdesk! Wat vervelend dat het niet lukt om het kenteken toe te voegen in je account.

    Ik heb dit kenteken gelijk voor je opgezocht in ons systeem en deze komt naar voren in een account waar een betaalachterstand actief is. Om deze reden worden alle bijbehorende kentekens ook tijdelijk geblokkeerd en lukt het jou niet om deze toe te voegen in je account.

    Omdat er geen kosten meer zijn gemaakt in dit account na de datum van de tenaamstelling, heb ik het kenteken nu vrijgegeven. Je kunt deze dan ook nu toevoegen bij het registreren en gebruik maken na het voltooien van je account.

    Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groet,


    Customer Service Parkmobile ^NK

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen