Opgelost door Parkmobile: Kosten doorgelopen na stop proberen zetten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 525183
Gebruiker
Lou88#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 februari een parkeeractie gedaan bij net Parkmobile, zoals wel vaker. Na parkeren op stop gedrukt maar parkeermeter is blijven lopen. Ook geen gps melding gehad na veranderen van plaats. Gps melding kan ik sindsdien ook helemaal niet meer aanzetten, dan stopt de app ermee. Ik gebruik Parkmobile redelijk vaak en ben altijd consequent, maar app reageert de laatste tijd slecht (waardoor ik nu ook met onvoorziene kosten zit)

De oplossing

Compensatie en optimaliseren van gps functie op app

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lou88#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hartelijk dank voor deze oplossing, fijn dat jullie de herinneringen aanzetten in de app want dat lukte mij niet in de app. Graag gps herinnering ook als dat kan, want zodra ik dit nu probeer slaat de app af. Ook dank voor nette compensatie, die zie ik graag tegemoet bij een volgende afname!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen