Klacht Parkmobile: Maximaal parkeertarief overschreden.

Klachtnummer
# 391344
Gebruiker
Deleeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een reservering gedaan via parkbee. Ik kon de eindtijd niet aanpassen maar omdat ik toch al het hele dagtarief van €20 moest betalen maakte dat naar mijn idee niet uit. Ik mocht voor dat bedrag er 24 uur staan. Ik had gereserveerd van 12.00-19.00. Ik kom om 12.30 aan en vertrek rond 20.00 dezelfde dag. Moet ik ineens €5,49 bijbetalen. Omdat ik later dan 19.00 ben vertrokken. Nou is het niet een heel groot bedrag maar het gaat mij gewoon om het idee. Iedereen zonder de app betaald voor 24 uur €20 en ik voor 7.5 uur €25,49. Komt de klantenservice nog met het verhaal dat het een dynamisch bedrag is. Dus als het druk is betaal je meer?!? Het is en blijft €20 per dag ongeacht de drukte. Wat een ongelofelijke slechte service. Laatste keer dat ik parkbee heb gebruikt. Aangezien dit een onderdeel is van parkmobile toch maar eens kijken naar een andere parkeerapp.

De oplossing

Mijn teveel betaalde geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parkmobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Deleeuw
    Datum
    Helaas nog geen reactie.

Ook een klacht indienen over ?