Klacht Parkmobile: Mijn nummer gebruikt Door iemand anders, klantenservice niet te bereiken

# 182014
Nina.

Na al een week berichten te krijgen van Parkmobile over mijn auto die ergens geparkeerd staat ( ik heb geen auto noch rijbewijs), besloot ik maar eens contact op te nemen. Of tenmiste poging tot. Ik heb al 4 keer gebeld naar de "helpdesk" voor 1 euro p.g., waar ze je vertellen dat er niemand is die je te woord kan staan en vervolgens de verbinding verbreken. Ook is er een whatsapp "dienst", heb al meerdere berichten gestuurd maar krijg ik antwoord? Nee. Wat moet ik nu doen? Hoe kan ik me afmelden voor deze onzin?

Ik wil afgemeld worden, ik betaal geen euro aan jullie. Politie is al ingelicht over de fraude die met mijn mobiele nummer word gepleegd ( dit is niet de eerste keer) en die zal dus contact met jullie opnemen. Graag hoor ik spoedig van u.

Parkmobile
    Beste mevrouw Fiechter,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te vernemen dat u onbedoeld berichten heeft ontvangen die voor een ander bedoeld waren. Wij kunnen u verzekeren dat de kosten van de SMS berichten niet bij u gefactureerd zullen worden, maar bij de klant zelf.

Wij hebben vernomen dat u inmiddels verder wordt geholpen via Whatsapp. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Whitney van der Koelen
    Customer Support