Opgelost door Parkmobile: Na het activeren van Parkmobile is ongemerkt Parkmobile gedeactiveerd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106129
Gebruiker
Edwinschieveld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn parkmobile geactiveerd op de parkeerplaats in de Gemeente Oosterhout. via mijn app. en zoals ik dat altijd naar tevredenheid doe en zonder problemen. Ik druk op de start van de Parkmobile App en de teller zie ik nog op mijn mobiel lopen. Mijn vriendin ziet dit ook aangezien ik haar uitleg hoe makkelijk tegenwoordig betaald parkeren wel niet is. Bij terugkomst zat er een bon (61 euro) aan mijn autoraam. Ik check mijn mobiel en zonder enige waarschuwing schijnt Parkmobile uit te zijn gegaan. Geen enkele "Geschiedenis" terug te halen. Mijn vriendin en ik zijn nog op dat moment erg beduusd omdat we er beiden 100% van overtuigd waren dat de App was geactiveerd. En daar sta je dan! Geen enkel bewijs. Het vertrouwen in deze App is dus ook gelijk weg en ik denk erover om dit aan iedereen kenbaar te maken via de sociale media. Dit is dus puur beroving. Ik heb koste noch moeite gespaard om ideaal te willen parkeren via deze methode en dacht het gevonden te hebben via Parkmobile.

De oplossing

Compensatie. Nog een toelichting: Ik kom op plaatsen waar ik niet zeker weet of ik al dan wel of niet moet betalen maar zonder geen enkele risico te lopen zet ik altijd Parkmobile aan. Dat is mijn gewoonte en gedrag. Nogmaals...als ik fout ben geweest dan heb ik geen moeite om de boete te betalen. In deze situatie voel ik me door Parkmobile flink genomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste klant,Heel erg vervelend te horen dat u een parkeerboete heeft ontvangen, ondanks het feit dat u Parkmobile gebruikt zou hebben.Wij verzoeken in dergelijke gevallen om een e-mail te richten via www.parkmobile.nl/contact zodat wij het een en ander voor u kunnen uitzoeken. U dient zo gespecificeerd mogelijk aan te geven wanneer het heeft plaatsgevonden zodat wij dit grondig kunnen uitzoeken.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Parkmobile
  2. Auteur
    Edwinschieveld
    Datum
    Naar tevredenheid behandeld en afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwinschieveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen