Klacht Parkmobile: niet gemaakte parkeerkosten vergoeden

Klachtnummer
# 531961
Gebruiker
Charlie3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

29 maart bij het ziekenhuis in Leiden geparkeerd voor 1,5 uur. Parkeeractie gestart en gestopt. Blijkbaar is de parkeeractie door gelopen tot de volgende dag en moet ik in plaats van 10 cent ineens meer dan 27 euro betalen! Vervolgens contact opgenomen met Parkmobile maar zij kunnen niets voor mij doen. Enkel een tegoed van 15 euro maar moet alsnog de 27 euro betalen. Aan het tegoed heb ik helemaal niets omdat ik hooguit voor 2 euro per jaar parkeerkosten heb.
Ik werd daarnaast onbeschoft behandeld door Nanneke van de klantenservice.

De oplossing

Kosten vergoeden(factuur aanpassen). Ben wel bereid iets meer te betalen maar niet 270 keer meer dan de 10 cent die ik daadwerkelijk verschuldigd ben.

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Erg vervelend dat de parkeeractie is doorgelopen, en dat u niet tevreden bent weggelopen van uw gesprek met onze collega. Onze excuses daarvoor. Helaas had Parkmobile die dag geen storing en geven wij de kosten volledig aan de gemeente. Advies zou zijn even de app te verwijderen en opnieuw te downloaden en om altijd de wifi uit te hebben staan. Helaas is de toegekende compensatie het maximale wat we kunnen doen. Excuses voor de ongemakken.

    Met vriendelijke groet,
    Team Parkmobile

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen