Klacht Parkmobile: Oneerlijk te lang voor parkeren betaald

Melaniep

Ik ben normaal altijd fan van parkmobile super handig zeker in de grote stad nu zie ik mijn factuur en zie ineens een bedrag van 43,75 staan. Terwijl ik normaal nog geen 10 euro per maand kwijt ben. Ik heb terug gekeken wanneer dit zou zijn geweest en ik kan me die dag nog goed herinneren en weet zeker dat ik op stop heb gedrukt aangezien ik maar 10 min heb geparkeerd. Nu zie ik dat het is doorgelopen tot de volgende dag 23.59 uur. Ik ga bijna aan mijzelf twijfelen maar weet 100 procent zeker dat ik op de stop knop heb gedrukt. Ik hoor graag jullie reactie ik doe normaal niet moeilijk maar dit is belachelijk voor 2 dagen betalen. Ik hoor graag een reactie.

De rekening van 20 november een lager bedrag maken.

Melaniep
    Krijg ik nog enige reactie? Zou fijn zijn!
    Parkmobile
    Beste mevrouw Piekaar,

Voor een snelle reactie kunt u ons het beste direct benaderen via 09006665666 (lokaal tarief) of via ons WhatsApp kanaal (31611776777, op werkdagen geopend van 08:00-18:00).

Vervelend dat uw parkeerkosten op 20 november jongstleden hoger zijn uitgevallen dan verwacht! Er is geen storing geweest waardoor u niet onder andere via de Parkmobile app tijdig uw parkeeractie had kunnen afmelden. Wat ik vermoed wat er is gebeurd is dat u op Stop heeft gedrukt en direct de Parkmobile app heeft afgesloten. U dient te wachten tot u de eindtijd- en het bedrag vermeld ziet staan voordat u geforceerd de app afsluit. Wanneer u direct de Parkmobile app afsluit geeft u de app niet genoeg tijd om uw verzoek te verwerken. Wat resulteert in een doorgelopen parkeeractie. Gezien u tevens alle herinneringen heeft uitstaan hebben wij u niet kunnen wijzen op de doorgelopen parkeeractie in Den Haag.

Om een dergelijke situatie te voorkomen in de toekomst heb ik voor u de gratis herinneringen per email (om de twee) en per push notificatie via de Parkmobile app (om het uur) ingeschakeld. U dient de berichtgeving van de Parkmobile app toe te staan op uw begin/start scherm.

Zoals wellicht bij u bekend is innen wij namens de gemeente de parkeerkosten bij onze klanten. Helaas houdt dit in dat wij geen parkeerkosten- of acties kunnen wijzigen noch annuleren. Mijn excuses voor het ongemak.

Daar waar u gesignaleerd bent in de Parkmobile app op het moment dat u uw parkeeractie in Den Haag wou afmelden kom u vanuit Parkmobile zélf tegemoet door de helft van de parkeerkosten te vergoeden. Met 2-3 weken is het bedrag van €17,65 bijgeschreven op uw geregistreerde IBAN nummer.

Ik wens u een fijne dag toe mevrouw Piekaar.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support ^RG

Ook een klacht indienen over Parkmobile?