Klacht Parkmobile: ongevraagde dienst leveren en vervolgens in rekening brengen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47077
Gebruiker
HvP
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bij aanmelden voor parkeren via parkmobile heeft parkmobile automatisch de sms alarmering aangezet wat een belachelijke € 0,30 per sms kost. vervolgens wordt deze in rekening gebracht. Volgens parkmobile wordt dit gemeld bij afsluiten. Ik vraag me af wie dit ziet? Wij niet! Dit is misleiding en geldverdienen aan goedvertrouwende nieuwe klanten. Het is in ieder geval een slimme manier van geldverdienen op korte termijn.

Gewenste oplossing

gestuurde alarmering niet standaard aanzetten voor nieuwe klanten en kosten niet in rekening brengen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Geachte heer Puijenbroek, bedankt voor uw bericht. Op de bedankpagina van uw registratie staat vermeld dat er een standaard sms-profiel staat ingesteld. Dit is om te voorkomen dat u een parkeeractie vergeet af te melden. U kunt ten alle tijden uw sms-profiel instellen naar keuze op www.mijnparkmobile.nl. Wij zullen echter uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Parkmobile
  2. Auteur
    HvP
    Datum
    Schiet er dus niets mee op. Ik zie geen voorstel.
    Volgens mij is over de handelswijze al jurisprudentie. Dit mag niet.Ze leveren dus een dienst die je NIET hebt gevraagd en komt er pas achter als er een SMS met kosten wordt gestuurd. Waarom niet eerst een SMS waarin wordt gevraagd of je deze dienst tegen de kosten wil? Volgens mij moet de klant kiezen voor een dienst en niet automatisch aangemeld worden.
  3. Auteur
    HvP
    Datum
    Waardeloze club. Ik hoop de er niet meer klanten komen. Hebben blijkbaar nog niet in de gaten hoe je met klanten om moet gaan. De tijd zal het leren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen