Klacht Parkmobile: Onmogelijk om in contact te k9men over onterechte aboneekosten

Klachtnummer
# 652587
Gebruiker
Emilio071
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg aanbieding om gratis Premium uit te proberen. Zie nu op de facturen dat er toch abonnementsgeld in rekening is gebracht. In contact komen over deze fout in de factuur is onmogelijk. Betalingen gestorneerd en opnieuw betaald minus de onterechte kosten. Geen reactie Parkmobile.

Gewenste oplossing

Acceptatie van de in mindering gebrachte kosten en afsluiting van account. Contact!

2 reacties

  1. Auteur
    Emilio071
    Datum
    Betalingen met aftrek onterechte kosten zijn terug gestort ondanks vermelding factuurnummers herkent Parkmobile de betalingen niet….
    Dus bij oplossing nu graag aangepaste facturen zodat ik de terechte kosten kan voldoen. Daarna abonnement stoppen want eens maar nooit meer.
  2. Auteur
    Emilio071
    Datum
    Nog geen enkele reactie. Ook via de WA geen enkel gehoor. Hoe moet ik in contact komen met dit bedrijf?

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen