Klacht Parkmobile: Onterecht betalen voor een ander

sad Niet opgelost
Jessica

Parkmobile brengt ruim 70 euro in rekening omdat iemand vanaf mijn telefoon een parkeeractie voor een ander kenteken heeft doorgegeven. Zij factureren aan het telefoonnummer, niet aan de kentekenhouder.

Ik wil dat Parkmobile de factuur crediteert en deze stuurt aan de persoon voor wie de parkeeractie bedoeld was. Ik ben zo vriendelijk geweest om mijn telefoon uit te lenen, maar heb geen parkeeractie gestart met mijn eigen account.

Parkmobile
    Beste mevrouw Jensen,

Daar waar er vanaf het mobiele telefoonnummer is gebeld naar ons inbelnummer wat geregistreerd staat in uw Parkmobile is de parkeeractie in uw Parkmobile account opgestart. Als er via het inbelnummer een parkeeractie word aangemeld vind de aanmelding plaats in het account waarin het mobiele nummer staat geregistreerd.

Gezien er is ingebeld vanaf het mobiele nummer wat u in uw account heeft geregistreerd is de parkeeractie correct in uw account aangemeld en zijn dan ook de kosten correct bij u in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om vanaf uw mobiele nummer via het inbelnummer in een ander Parkmobile account een parkeeractie aan te melden.

Daar waar er geen afmelding heeft plaats gevonden vanuit uw kant hebben wij na het bereiken van de maximale parkeerduur in de desbetreffende zone, eind vólgende dag, de parkeeractie afgemeld. De verantwoording ligt bij de gebruiker om tijdig parkeeracties aan- en af te melden via één van de vijf geboden opties. Het is niet mogelijk om parkeeracties- of kosten te wijzigen noch te annuleren. Wij dienen het volledige bedrag af te dragen aan de desbetreffende gemeente.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd. Voor nu wens ik u een prettige dag toe mevrouw Jensen.

Met vriendelijke groeten,

Customer Support Parkmobile ^RG

Jessica
Er is geen onderzoek gedaan en park mobile heeft gewoon geïncasseerd en ook niet gereageerd op het verzoek om een factuur te ontvangen die wel klopt. Ik heb mijn account opgezegd en vervangen door smsparking.nl

Ook een klacht indienen over Parkmobile?