Klacht Parkmobile: Onterechte boetes

Klachtnummer
# 291905
Gebruiker
Kapster
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb meerdere klachten over parkmobile.
Soms loopt ie uren door al heb ik het stop gezet
Of ik zet m aan blijkt dat ie is gestopt halverwege. Waardoor ik ook boetes heb ontvangen.

En nu heb ik fotos gemaakt van hun slordige werk.
Hopelijk lossen ze het nu wel op.

Want dit moet stoppen ik betaal dubbel hun rekeningen en de boetes die in onterecht heb gekregen.

Gewenste oplossing

Een vergoeding van mijn betaalde boetes
Wegens het niet goed functioneren van het systeem

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Essakkaki,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u problemen ondervindt met het gebruik van onze app. Wij willen u vriendelijk verzoeken een toelichting toe te sturen naar helpdesk@parkmobile.nl, ook vernemen wij graag op welke data deze situaties zich hebben voorgedaan zodat wij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Support

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen