Klacht Parkmobile: parkeeractie loopt onterecht door

manja

Parkmobile gebeld dat de parkeeractie wel was afgemeld en dat er bewijs is dat de auto elders stond na ca. 3 uur. Vaste klant die de App bijna dagelijks gebruikt!
Parkeergarage betaalbewijs van later die avond waarmee de correctie kan worden gerechtvaardigd. Helaas wordt een administratieve correctie gewoon geweigerd en volgt er een rekening van E 62,00 voor drie uurtjes parkeren. Aantonen dat er wel afgemeld is is niet mogelijk maar dat de rekening onterecht is dus wel. Waarom weigert Parkmobile enige service te verlenen?

Een administratieve correctie van deze parkeeractie. Het lijkt mij dat Parkmobile indien het aantoonbaar is dat de auto elders al geparkeerd stond de rekening administratief moet kunnen corrigeren.

Parkmobile
    Beste Manja, Het spijt mij te horen dat uw parkeeractie niet juist is afgemeld en dat u daarom een hoge rekening ontvangt. Omdat wij parkeergelden afstaan aan gemeenten, kunnen wij dit niet voor u corrigeren. Ik raad u echter aan contact op te nemen met de desbetreffende gemeente. Leg daar uw kwestie voor en wellicht kunnen zij uw parkeeractie corrigeren. Als wij dit bericht vanuit de gemeente ontvangen, zullen wij het ook vanuit hier corrigeren. Met vriendelijke groet, Parkmobile ^FK
    manja
    Wat een onzin, ik heb niet te veel betaald bij de gemeente maar de app van Parkmobile is doorgelopen. De gemeente heeft daar niets mee te maken en kan niets betekenen in deze klacht.
    manja
    geen reactie of oplossing gekregen.

manja

Ook een klacht indienen over Parkmobile?