Klacht Parkmobile: parkeeractie loopt onterecht door
Details
De klacht
Parkmobile gebeld dat de parkeeractie wel was afgemeld en dat er bewijs is dat de auto elders stond na ca. 3 uur. Vaste klant die de App bijna dagelijks gebruikt!Parkeergarage betaalbewijs van later die avond waarmee de correctie kan worden gerechtvaardigd. Helaas wordt een administratieve correctie gewoon geweigerd en volgt er een rekening van E 62,00 voor drie uurtjes parkeren. Aantonen dat er wel afgemeld is is niet mogelijk maar dat de rekening onterecht is dus wel. Waarom weigert Parkmobile enige service te verlenen?
De oplossing
Een administratieve correctie van deze parkeeractie. Het lijkt mij dat Parkmobile indien het aantoonbaar is dat de auto elders al geparkeerd stond de rekening administratief moet kunnen corrigeren.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.