Klacht Parkmobile: Parkeeractie uitgezet en is na 20 sec weer aangegaan en 26 uurlang doorgegaan zonder melding niks

Wardakichouh

ik heb een parkeeractie uitgezet op 16 februari om 21:41 20 sec later is deze volgens Parkmobile weer doorgegaan tot aan volgende dag 17 februari een bedrag van 58,- euro!! Ik had geparkeerd van 16:04 tot 21:41 een bedrag van 8,50 Ik ben daarna vertrokken en Parkmobile uitgezet en 20 sec later is tie weer aangemeld. Ik heb geen melding gehad, geen mail, geen sms er stond ook bij de app geen rode melding dat er een parkeeractie aan staat. Dus hij is 26 uurlang doorgegaan en een bedrag van 58 euro. Ik heb met ze gebeld en mevrouw Loulou Lensink zei letterlijk ja dat is dus pech! Dus wegens niet goed functioneren van hun app krijg ik nu een bedrag van 58 euro!

Bedrag van 58 euro verwijderen

Bijlagen

Parkmobile
    Beste mevrouw Kichouh,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er meer kosten zijn berekend dan u had gewenst. Wij zien inderdaad de parkeeractie van 16-02-2018 in zone 20 te Rotterdam terug. Deze is gestart om 21:41 uur en door ons systeem beëindigd na het bereiken van de maximale parkeerduur.

Wij dienen u te vermelden dat wij herinneringsberichten aanbieden via SMS (€0,25 per ontvangen bericht), push (geheel kosteloos) en e-mail (geheel kosteloos). De herinneringsberichten via SMS staan standaard ingeschakeld bij registratie. De reden dat u geen berichten heeft ontvangen is omdat deze in uw account zijn uitgeschakeld. Wij hebben de herinneringsberichten via push en e-mail voor u ingeschakeld, zo ontvangt u elke 2 uur een bericht dat de actie nog actief is.

Wij dienen u helaas nogmaals te vermelden dat wij geen acties kunnen wijzigen of annuleren, daar wij de kosten volledig afdragen aan de gemeente en zij inzage hebben in de acties die bij ons gestart zijn. Zoals eerder vermeld, kunnen wij u enkel eenmalig een vergoeding bieden voor 2 uur van deze parkeeractie á €6,40. Dit bedrag heb ik in uw account toegekend in de vorm van parkeertegoed wat zal worden verrekend met toekomstige parkeeracties. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Customer Support

Wardakichouh
Geen oplossing! En hoe verklaren jullie dat ik binnen 10 sec van zone 201 naar zone 20 ben gekomen met de auto?

Ook een klacht indienen over Parkmobile?