Klacht Parkmobile: parkeerautomaten loopt door, terwijl ik het afgemeld heb

Tuinstra

Woensdag 26 augustus heb ik 3 uur geparkeerd in Gorinchem. Bij mijn auto heb ik netjes de actie afgemeld, dus op de STOP-KNOP en daarbij kreeg ik de pop-up dat ik hem kon nakijken in mijn geschiedenis. Icoontje was in mijn scherm weg, dus gewoon netjes zoals je hoort te doen!

Krijg ik donderdag avond 27 augustus een sms dat mijn parkeeractie beëindigd wordt en dat terwijl ik dit woensdag echt netjes volgens de regels heb gedaan!! Resultaat: rekening van bijna €65,-.. Netjes gebeld naar parkmobile.. Krijg je te horen dat dit je eigen schuld is, want ja, zo'n STOP-KNOP die hoeft het niet altijd te doen. Je wordt gewoon afgescheept.
Hoe kunnen ze dit nu op mij afschuiven terwijl ik alles netjes heb gedaan zoals behoort? In hun app zit een fout/ storing (ook gezien alle andere klachten) en wij zijn de dupe. Dit kan toch niet?

Bemiddeling op de factuur. Ik wil best kosten voor de woensdag dragen (en dan ben ik al 'mild'), de donderdag moet zeker van de factuur af. En dat er gezegd wordt: wij kunnen de factuur niet veranderen is natuurlijk klinkklare onzin en wil ik ook niet horen als reactie. Zij maken de factuur, dus kunnen ze hem ook kloppend maken. Zij schieten tekort hierin en ik heb geen zin om daar voor op te draaien.

Parkmobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Tuinstra
    Ik zou het erg op prijs stellen als parkmobile zou reageren....

Ook een klacht indienen over Parkmobile?