Opgelost door Parkmobile: Parkeergeld op feestdagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 299907
Gebruiker
Sinan35
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goeidag

Ik heb op 01-04-2018 (1e paasdag) Geparkeerd in gemeente Rotterdam. En ik heb perongeluk de parkeer actie gestart. In het informatie balkje (naast de zonnenummer) stond er dat 1e paasdag gratis was. Dus ik heb gelijk gestopt er is 0,75 € in rekening gebracht. Ik heb contact opgenomen met whatsapp van parkmobile. Ik kreeg te horen dat gemeente Rotterdam achteraf de feestdagen heeft doorgegeven dat kan niet omdat ik op de 1e paasdag die informatie heb gezien! Mischien zijn het meer die zijn geld niet terug krijgt

De oplossing

Betaling annuleren en mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Toygar,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij zien dat u middels WhatsApp contact hebt gehad met een van onze collega’s en de situatie inmiddels is opgelost.

    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sinan35
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is opgelost dankjewel
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen