Opgelost door Parkmobile: Parkeergeld op feestdagen

Sinan35

Goeidag

Ik heb op 01-04-2018 (1e paasdag) Geparkeerd in gemeente Rotterdam. En ik heb perongeluk de parkeer actie gestart. In het informatie balkje (naast de zonnenummer) stond er dat 1e paasdag gratis was. Dus ik heb gelijk gestopt er is 0,75 € in rekening gebracht. Ik heb contact opgenomen met whatsapp van parkmobile. Ik kreeg te horen dat gemeente Rotterdam achteraf de feestdagen heeft doorgegeven dat kan niet omdat ik op de 1e paasdag die informatie heb gezien! Mischien zijn het meer die zijn geld niet terug krijgt

Betaling annuleren en mijn geld terug

Parkmobile
    Beste heer Toygar,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zien dat u middels WhatsApp contact hebt gehad met een van onze collega’s en de situatie inmiddels is opgelost.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Customer Support

Sinan35
Is opgelost dankjewel

Ook een klacht indienen over Parkmobile?