Opgelost door Parkmobile: Parkeermeter aan blijven staan maar wel vroegtijdig stop gedrukt!

Daviddam

De parkeermeter is niet gestopt! Ik heb een half uur geparkeerd en terwijl ik terug naar de auto liep via de app op stop gezet.. Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat ik een rekening van €135,- heb gekregen! Aangezien de parkeermeter automatisch doorloopt tot het einde van de volgende dag als het niet gestopt word. Ik ben altijd erg zorgvuldig met dit soort dingen en ik weet 100% zeker dat ik het via de app heb stop gezet. Ik zit met mijn handen in het haar en weet niet wat ik nu moet.

Ik zou graag willen dat het bedrijf de rekening vergoed en hun app update om dit soort dingen te voorkomen.

Parkmobile
    Beste David,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen!

Ik zie echter dat je inmiddels contact hebt gehad via onze telefonische Helpdesk. Ik ga er daarom vanuit dat dit verder is opgepakt.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan wil ik je verwijzen naar onze Heldpesk: http://parkmobile.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Customer Service Parkmobile ^WK

Daviddam
Parkmobile heeft mij erg goed geholpen en ik ben erg tevreden met de oplossing. Complimenten!

Ook een klacht indienen over Parkmobile?