Opgelost door Parkmobile: Parkeermeter aan blijven staan maar wel vroegtijdig stop gedrukt!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 517360
Gebruiker
Daviddam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De parkeermeter is niet gestopt! Ik heb een half uur geparkeerd en terwijl ik terug naar de auto liep via de app op stop gezet.. Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat ik een rekening van €135,- heb gekregen! Aangezien de parkeermeter automatisch doorloopt tot het einde van de volgende dag als het niet gestopt word. Ik ben altijd erg zorgvuldig met dit soort dingen en ik weet 100% zeker dat ik het via de app heb stop gezet. Ik zit met mijn handen in het haar en weet niet wat ik nu moet.

De oplossing

Ik zou graag willen dat het bedrijf de rekening vergoed en hun app update om dit soort dingen te voorkomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste David,

    Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen!

    Ik zie echter dat je inmiddels contact hebt gehad via onze telefonische Helpdesk. Ik ga er daarom vanuit dat dit verder is opgepakt.

    Mocht je toch nog vragen hebben, dan wil ik je verwijzen naar onze Heldpesk: http://parkmobile.nl/contact

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Service Parkmobile ^WK

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daviddam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Parkmobile heeft mij erg goed geholpen en ik ben erg tevreden met de oplossing. Complimenten!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen