Opgelost door Parkmobile: Parkeertarief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60996
Gebruiker
MarVic
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via mobielparkeren van Yellowbrick heb ik vandaag 21 mei 2014 in totaal 3uur en 19 minuten mijn auto geparkeerd op Zone 7813 (Nieuwe Hilstraat) Dordrecht. De totale parkeerkosten zijn maar liefst €20,80!! wat een absurd hoog tarief, is dit wel juist en berust dit op een misverstand? Yellowbrick heb ik ook om uitleg gevraagd.

Uw reactie hoor ik graag.
Met vriendelijk groet, Victor

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste Victor,Bedankt voor uw bericht, echter zijn wij geen Yellowbrick. Wij willen u verzoeken om uw klacht bij de juiste pagina in te dienen.Met vriendelijke groet, Parkmobile
  2. Auteur
    MarVic
    Datum
    Het is me niet helemaal duidelijk, wat bedoelt u met de juiste pagina? U vertegenwoordigd toch de Gemeente Dordrecht?
    Mijn klacht heb ik ook gemeld bij Yellowbrick, die mij weer verwijst naar de gemeente Dordrecht die ik gisteren heb benadert via e-mail met een bijlage van de parkeeractie op genoemde datum.
  3. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Beste Victor,U heeft uw bericht bij Parkmobile geplaatst. Wij vertegenwoordigen niet de gemeente Dordrecht of Yellowbrick. Excuses voor het ongemak, echter kunnen wij u niet helpen.Met vriendelijke groet, Parkmobile
  4. Auteur
    MarVic
    Datum
    Bedankt voor de moeite.
    m.v.g. Victor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MarVic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen