Klacht Parkmobile: Parkeertijd klopt niet

angelfroix

Op 9 mei om ongeveer 11.25 parkeer ik mij om even te pinnen. Ben bijna 15 minuten bezig geweest om aan te melden en dit lukte niet. Toen gebeld en hoorde dat de aktie al liep. Toen ik klaar was kon ik gewoon via de app afmelden. Nu de dag erna op dezelfde plek wilde ik weer parkeren en aanmelden. Zie ik in mijn scherm een lopende parkeeractie van 27 minuten. Dit terwijl ik net aankom. Bij afmelden zie ik in geschiedenis dat deze actie van de dag daarvoor al loopt. Nu moet ik 22.25 betalen. Dit is nu de zoveelste keer en wegens een storing bij parkmobile. Kunt u dit terugdraaien.

Geld terug... heb 9 mei minder dan 5 minuten gestaan en 10 mei ook maar 5 minuten
Op de site stond dat er een storing was. Hier kan ik niets aan doen

Parkmobile
    Beste heer/mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te vernemen dat u problemen heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeractie.

In deze kan ik u vermelden dat wij aan de hand van uw opgegeven telefoonnummer [telefoonnummer verwijderd door moderator], uitkomen op een account wat niet op uw naam staat. Tevens kunnen wij in dat account ook geen parkeeractie van 9 mei terugvinden.

Graag vernemen wij van u het geregistreerde 06-nummer of klantnummer, zodat wij u verder van dienst kunnen zijn.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Whitney van der Koelen
    [nummer verwijderd door moderator]
    Parkmobile
    Beste mevrouw Froix,

Bedankt voor uw reactie.

Wij kunnen u vermelden dat er op 09-05-2017 helaas een hapering in ons systeem heeft plaatsgevonden waardoor u mogelijk de parkeeractie niet kon starten of stoppen. Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest over deze situatie en er een restitutieverzoek is ingediend voor de teveel berekende kosten. Onze excuses voor het ongemak.

Stevie van Maarle
    Customer Support

Ook een klacht indienen over Parkmobile?