Klacht Parkmobile: Parkmobiel over de top prijzen!

A

Ik had gisteren een klacht geplaatst...😳
Staat er niet op klachtenkompas..
Met parkmobiel geparkeerd in R'dam Meent. Voor 3 uur.
In de Meent garage kost dat €6
Ik was bij parkmobiel €12.76 kwijt.
Terwijl de bedoeling is dat je op de minuut
Betaald.
Was tevreden toen ze startten.
Nu prijzen zij zich uit de markt.
We gaan er maar mee stoppen
Hopelijk meerderen met mij.

Zich gedragen, en net als de garage in dit geval mij €6. Berekenen

Parkmobile
    Beste heer/mevrouw Beker,

Uw bericht van 8 maart via Klachtenkompas is geplaatst, echter heeft u het bericht met een andere naam geplaatst.

Op 12- en 13 maart is u via onze WhatsApp dienst- en telefonisch informatie verstrekt m.b.t. zone 11 - Rotterdam. Het uur tarief is €4,08, afrekenen per 10 minuten in zone 11 - Rotterdam. Ofwel: u rekent af per €0,68 (10 minuten).

Wij voeren de tarieven uit namens de gemeente en hanteren dezelfde tarieven als op straat. Dat de gemeente de keus heeft gemaakt om het parkeren op straat duurder te maken dan in een garage hebben wij geen invloed op of zeggenschap in. Deze keus word enkel en alleen door de gemeente gemaakt m.b.t. de tarieven. Bij andere mobiele parkeeraanbieders word hetzelfde tarief gehanteerd.

De kosten op 8 maart jongstleden in zone 11 - Rotterdam zijn correct berekend. Daar waar je per 10 minuten afrekent, en niet per minuut gezien de gemeente Rotterdam dit níet aanbied in zone 11 - Rotterdam, word er drie keer het uurtarief berekend van €4,08 daar waar je 2 uur en 51 minuten hebt geparkeerd.

Ik wens u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support

A
Uiteindelijke oplossing Zij gaan maar uit van de straat prijs... GOED LEZEN PARKMOBIEL! DE GARAGE ER 10 METER NAAST HANTEERT € 2 PER UUR.